maandag 30 mei 2011

De beste websites

Het is ondertussen al meer dan anderhalf jaar geleden dat ik nog de tijd vond om een berichtje te publiceren hier op mijn blog. Hoog tijd om daar dus verandering aan te brengen! Vandaag zou ik het graag hebben over enkele "beste" websites. Met andere woorden, websites waarvan ik vind dat ze nuttig zijn voor de online webgebruiker. Laat ik misschien eerst en vooral beginnen met een webshop.

Coolblue is wat mij betreft ook een van de beste webshops uit Belgie. Recent nog hebben ze een pak prijzen gewonnen op de e-commerce awards. Beste webshop, beste klantgericht bedrijf... Waaraan hebben ze dit te danken? Wel, een heleboel redens eigenlijk: ze hebben een uitstekende klantenservice die altijd paraat staat, ze zetten social media in om met hun klanten te praten en naar hun klanten te luisteren... En volgens mij misschien wel het allerbelangrijkste: ze hebben een heel groot gamma tegen ongelofelijk budgetvriendelijke prijzen. Zijn er ook negatieve zaken aan deze webshop? Ik zou het niet weten.

Een tweede site die ik vandaag graag had besproken is tickets kopen.be. Steeds meer mensen gaan online hun treintickets en vliegtickets kopen. Daar zijn heel veel verschillende sites voor. Ik moet ook wel bekennen, vele van die sites vertrouw ik niet echt. Bij tickets kopen geven ze je goed advies en vertellen ze je waar je moet op letten indien je bij een website je tickets koopt. Ze praten er over allerhande tickets, denk maar aan tickets voor treinen (ook internationale treintickets), vliegtickets, concerten, evenementen, wedstrijden. Els en Yolanthe helpen u bij het vinden van een betrouwbare partner. Dergelijke websites mogen er wel meer zijn!

Zo, tot zover nog eens een blogpost. In de toekomst zullen er ongetwijfeld wel nog artikels volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten